2024/04/26
کاشت مو به روش fit در شیراز

مزایا و معایب کاشت مو به روش fit در شیراز

کاشت مو به روش fit در شیراز چگونه انجام می شود؟

اگر از ریزش مو رنج می برید و موهایی بسیار کم پشت دارید، بهترین روش برای داشتن موهایی پرحجم کاشت مو است. توجه کنید که داروهای درمانی فقط باعث قطع ریزش می شوند و موجب رویش مجدد مو نمی شوند. در این صفحه به بررسی کاشت مو به روش fit در شیراز خواهیم پرداخت. این روش کاشت مو که اخیرا بسیار پرطرفدار شده است، روشی طبیعی و پرکاربرد برای افرادی است که می خواهند موهایی با تراکم بالا داشته باشند.

در این روش پزشک متخصص با استفاده از یک پانچ از ناحیه ای که تراکم مو زیاد است گراف های مو را استخراج می کند و در ناحیه ای که تراکم پایین است و نیاز به کاشت می باشد قرار می دهد. پزشک با معاینه شما و بررسی وضعیتتان تشخیص می دهد این که کدام روش کاشت مو مناسب شما خواهد بود. در بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز این روش به طور تخصصی و با نظارت پزشک متخصص انجام می شود.

مراحل انجام کار

  • در اولین مرحله فرد متقاضی باید به پزشک مورد نظر که در این زمینه تخصص دارد مراجعه کند و در این مورد با پزشک مشورت کند که آیا fit مناسب او خواهد بود یا خیر؟
  • در مرحله دوم باید و ضعیت جسمی بیمار با انجام آزمایشات مختلف مورد بررسی قرار گیرد.
  • پزشک و یا تکنسین در این مرحله طرح کاشت را بررسی می کند. طرح کاشت باید به گونه انجام شود که بعد از پایان کار، بانک مو به شدت کم تراکم و یا طاس نشود. همیشه اولویت کاشت با نواحی خط رویش جلو سر خواهد بود.
  • تکنسین در مرحله چهارم اقدام به استخراج فولیکول مو می کند. هر فولیکول وظیفه تولید تارهای مو را دارد که  شامل 4 یا 5 پیاز مو خواهد بود.
  • مرحله بعد آماده سازی هر فولیکول می باشد که پزشک با استفاده از میکروسکوپ اقدام به ترمیم آن ها می کند. در این مدت پیاز مو درون مایع خاصی قرار می گیرد.
  • آخرین مرحله در کاشت مو به روش fit قرار دادن هر گراف در جای مورد نظر است. در این وهله عمق و زاویه قرار گیری هر گراف بسیار با اهمیت است.

لیست مراکز کاشت مو به روش FIT  در شیراز

ردیف  نام مرکز آدرس تلفن
1 كلينيک مارينا شیراز، عفیف آباد، بعد از مجتمع ستاره، نبش کوچه 12 07136484906
2 کلینیک تخصصی سمر شیراز، انتهای قدوسی غربی، کلینیک سمر، طبقه چهارم 07191009092
3 کلینیک کاشت مو و زیبایی جردن شیراز، بلوار چمران، نبش کوچه 11 07136264337

معایب کاشت مو به روش fit

یکی مواردی که می توان از آن به عنوان معایب روش fit یاد کرد این است که این روش مناسب همه افراد نیست و فقط افرادی که طاسی خیلی کمی دارند می توانند این روش را انتخاب کنند. دومین عیب این روش این است که بسیار وقت گیر است و هر فولیکول بعد از استخراج باید حدود 7 ساعت استراحت کند. این روش هزینه بالاتری نسبت به سایر روش ها مثل کاشت مو به روش DHI خواهد داشت. در این روش چون فولیکول مو باید به صورت مستقیم از پوست برداشته شود، احتمال آسیب دیدن آن ها بیشتر خواهد بود. خارش پوست سر، درد و قرمزی از عوارض روش FIT  است.

کاشت مو به روش fit در شیراز

مزایا این روش

  • پس از پایان کار جای هیچ گونه زخمی باقی نمی ماند.
  • این روش برای افرادی که قصد اصلاح مو سر دارند مناسب است.
  • از این روش برای کاشت ابرو و سبیل استفاده می شود.

مراقبت بعد از کاشت مو به روش fit 

اول از همه دستور العمل مراقبت های مخصوص که شامل نحوه صحیح شستشوی سر و … است را از پزشک مورد نظر درخواست کنید. بعد از یک هفته موهای کاشته شده شروع به ریزش می کنند که اصلا جای نگرانی نیست و یا روند کاملا طبیعی می باشد. تا یک هفته پس از کاشت مو از مصرف داروهایی که موجب خونریزی بیشتر می شوند بپرهیزید و حتما بعد از کاشت مو از مصرف دخانیات و ورزش های سنگین پرهیز کنید.

هزینه کاشت مو به روش fit 

هزینه کاشت مو به روش FIT در شیراز به نسبت سایر روش های بیشتر خواهد بود. برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با مراکز متعبر کاشت مو تماس حاصل فرمایید.

کاشت مو به روش fit بهتر است یا fut ؟

روش FUT مناسب افرادی است که طاسی موی بیشتری دارند؛ زیرا در این روش حدود 3000 فولیکول مو استخراج می شود و به طور همزمان به قسمت مورد نظر پیوند داده می شود. به خاطر همین جای اسکار و زخم بیشتری ایجاد می شود و مدت زمان بیشتری برای بهبودی لازم است.
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *