2024/04/26
کاشت مو به روش DHI

مزایا و معایب کاشت مو به روش DHI

کاشت مو به روش DHI در شیراز

کاشت مو به روش DHI یک روش نوین بر پایه یکی از روش های معتبر کاشت موی به اسم FUE است. در روش کاشت مو به روش FUE ابتدا پایه های مو از قسمت بانک مو برداشته می شود و سپس به ناحیه مورد نظر که حفره ای ایجاد کرده اند پیوند داده می شود. DHI یک راه مستقیم کاشت مو می‌باشد که همزمان تار مویی که قرار است پیوند داده شود از بانک مو به کمک میکرو موتور و یا دستی برداشته می‌شود و درون حفره‌هایی که ایجاد کرده‌اند قرار می‌گیرند.

این روش کاشت مو در سال 2016 بسیار مورد استقبال افراد و پزشکان قرار گرفت و توانست رتبه خوبی در میان سایر روش ها در سازمان جهانی بهداشت آمریکا کسب کند. در روش DHI تمرکز پزشک بسیار بالا است و درصد رخ دادن اشتباه بسیار بسیار پایین است. قلم چو  Choi Implanter یا Choi Pen یک وسیله پزشکی است که به طور ویژه در این روش استفاده می شود. به خاطر استفاده از این قلم روش DHI به نام کاشت مو به روش چو نیز معروف شده است.

کاشت مو به روش DHI

مزایای پیوند مو به این روش

  1. در روش DHI پیوند مو بر عهده پزشک است و تکنسین این کار را انجام نمی دهند؛ در نتیجه احتمال موفقیت به شدت بالا است.
  2. مدت زمانی که فولیکول های مو خارج بدن قرار دارند، کاهش پیدا می کند و حتی در این مدت زمان کم موها درون Hypothermosol که برای پیوند اعضا استفاده می شود قرار می گیرد؛ پس درصد موفقیت در این روش بالا است.
  3. در این روش فولیکون‌های مو با ابراز DHI Implanter  کاشته می‌شود و دکتر متخصص می‌تواند جهت، زاویه و میزان عمق مو را کنترل کند.
  4. این روش بدون درد و خونریزی انجام می شود و جای اسکار باقی نمی ماند.
  5. حدود 96% از موهایی که از بانک مو برداشته می شود سالم هستند.
  6. سرعت بهبودی و رشد مو در کاشت مو به روش DHI به نسبت سایر روش ها بیشتر است.
  7. فقط محل برداشت مو (بانک مو) لازم است که تراشیده شود. (نیاز به تراشیدن کل سر نیست)
  8. احتمال عفونت و بیماری های قارچی بسیار کم و نادر است.
  9. تنایج بسیار رضایت بخش است و تراکم بالای مو ایجاد می شود.

برای انجام کاشت مو می توانید به کلینیک های تخصصی کاشت مو در شیراز مراجعه کنید.

عوارض کاشت مو از راه DHI

کبودی، بی‌حسی و توارم تا چند ساعت بعد از کاشت مو، طبیعی است و در این روش هم مشاهده شده است. وجه تمایز این است که عوارض در روش DHI به طور سریع رفع می شود و سرعت روند بهبودی بیمار افزایش پیدا می کند. بعضی از بیماران به ماده بی‌حسی، حساسیت نشان داده‌اند، پس بهتر است با پزشک یا جراح متخصص در این موضوع مشورت کنید.

همان طور که گفته شد احتمال عفونت در این روش نادر است اما با این وجود باز هم 1% احتمال عفونت وجود دارد. البته جراح بعد از خارج کردن گرافت مو با کرم های آنتی بیوتیک و ترمیم کننده جای زخم را می پوشاند و باند پیجی می کند. این احتمال وجود دارد که در مدت 2 ماه فرد دچار ریزش مو شود اما پس از 3-4 ماه این ریزش متوقف خواهد شد.

کاشت مو به روش DHI

DHI برای چه کسانی مناسب است؟

  • حداقل سن 27 سال
  • کسانی که موهای ضخیمی دارند کاندیدای بهتری برای کاشت مو به این روش هستند.
  • افرادی که در هر سانتی متر از محل بان مو بیشتر از 40 فولیکول مو دارند.
  • افرادی که زنگ موی روشن دارند.

هزینه کاشت مو به روش DHI در شیراز

هزینه کاشت مو به این روش در مقایسه با سایر روش ها به نسبت بالا است و دلیل آن هم این است که به دقیق و حساسیت بالایی احتیاج دارد؛ همچنین مدت زمان هر جلسهیه 6 تا 8 ساعت افرایش پیدا می کند و پزشک باید تایم بیشتری برای هر جلسه صرف کند.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *