2024/04/25
مزوتراپی بعد از کاشت مو

مزایای شگفت انگیز مزوتراپی بعد از کاشت مو

سوالی که برای بسیاری از افرادی که کاشت مو انجام داده است پیش می آید این می باشد که چه کارهایی باید بد از کاشت مو انجام دهند و کدام یک از روش ها برای جلوگیری از ریزش مو موثر می باشد؟ قاعدتا تنها کاشت مو، برای داشتن موهای زیبا کافی نیست و حتما باید بعد از کاشت مراقبت های لازم را انجام دهید. مزوتراپی روشی موثر و درمانی می باشد که پزشکان توصیه می کنند بعد از کاشت مو حتما انجام دهید. اگر می خواهید کاشت مو بی عیب و بدون عوارض انجام دهید، می توانید لیست بهترین پزشکان و متخصصان کاشت مو در شیراز را مشاهده فرمایید. در ادامه مزایای مزوتراپی بعد از کاشت مو را توضیح خواهیم داد.

مزوتراپی چیست و عوارض آن

مزوتراپی روشی برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو می باشد که در مواقعی نیز موثر است و عوارضی ندارد. در حقیقت مزوتراپی به معنای تزریق آنزیم و هورمون ها برای جوان سازی پوست سر و از بین بردن چربی اضافی می باشد. این مواد و آنزیم ها به لایه میانی پوست با سوزن های بسیار نازک تزریق می شود. از مزایای مزوتراپی می توان به این اشاره کرد که سوزن های زیادی وارد لایه میانی پوست می شود و این خودش باعت فعال شدن لایه ترمیمی می شود.

مزوتراپی بعد از کاشت مو

مزوتراپی بعد از کاشت

مزوتراپی باعث افزایش جریان خون می باشد. از طرفی فولیوکول مو برای رشد نیاز به خون دارد که از طریق مزوتراپی می توانید خون لازم را به ریشه مو برسانید. همچنین با مزوتراپی می توانید التهاب های پوستی را کاهش دهید. در نهایت می توان این چنین بیان کرد که مزوتراپی یک روش موثر برای تقویت و رشد موهای تازه کاشته شده است.

مزایای مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی مزایا زیر را به همراه دارد:

  • کاهش التهاب
  • افزایش جریان خون
  • تولید کلاژن
  • کمک به سرعت رشد مو
  • افزایش و تقویت ریشه و فولیکول مو
  • ضخیم شدن تار مو ها
  • اقزاش تراکم مو ها

بهترین زمان مزوتراپی بعد از کاشت مو

برای انجام مزوتراپی ابتدا باید اجازه دهید که التهاب و تورمی که از پس از کاشت مو ایجاد شده است، به طور کامل بهبود پیدا کند. حدود 3 ماه بعد از کاشت مو بهترین زمان برای مزوتراپی می باشد که برای انجام می توانید به بهترین مراکز تزریق پی آر پی و مزوتراپی در شیراز مراجعه کنید. همچنین حدود 5 تا 6 جلسه انجام مزوتراپی بعد از کاشت مو لازم است. در کنار مزوتراپی باید ورزش های هفتگی را نیز انجام دهید تا تراکم مو به حداکثر برسد.

هزینه مزوتراپی بعد از کاشت مو

هزینه لازم برای مزوتراپی به صورت جلسه ای حساب می شود و ممکن است بین 800 تا 1 میلیون تومان هر جلسه ای باشد؛ البته این مبلغ بسیار متفاوت است و بهتر است قبل از مراجعه حتما قیمت را بپرسید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *