2024/04/19
زمان و نحوه ی شستشوی ابروهای کاشته شده

زمان و نحوه ی شستشوی ابروهای کاشته شده

اگر شما نیز اقدام به کاشت ابرو کرده اید، باید زمان و نحوه ی شستشوی ابروهای کاشته شده آشنا شوید. در این مقاله به این موضوع پرداخته ایم.

آیا شستن صورت پس از کاشت ابرو امکان پذیر است؟

پس از کاشت ابرو باید محل کاشته شده باید تمیز و ضدعفونی باشد. شستن ابروها پس از کاشت بعد از یک هفته امکان پذیر است. افرادی که پوست چرب دارند باید به صورت روزانه ابروها را شستشوی دهند. در روز اول، می‌توانید ابروهای خود را با اسپری فولیکول نمکی اسپری کنید تا بهبودی را بهبود بخشد. پس از 24 ساعت می توانید صورت و ابروهای خود را به آرامی با شامپوی مخصوص بشویید و خشک کنید. هر کاری که انجام می دهید، در این مدت به هیچ وجه ابروها را مالش ندهید. همچنین برای مشاهده لیست مراکز تخصصی کاشت ابرو در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

نحوه شستن ابرو بعد از کاشت

پس از اینکه شست و شوی اولیه را در کلینیک انجام دادید باید یک روز در میان صورت و ابروهای خود را مورد شست و شو قرار دهید. شست و شوی ابروها باعث سلامت صورت و ابروها شده و هرگونه عفونت یا لخته ی خون و دلمه را از ناحیه پیوند شده پاک می کند. پس از 14 روز دلمه های ابرو از بین رفته و پاک می شوند. در این حالت پیوند ها نیز ریشه داده و شروع به رشد می نمایند. از این زمان به بعد شما می توانید صورت و ابروهای خود را مانند همیشه و البته با محصولات استاندارد و ملایم شست و شو داده و از ابروهای جدید و زیبای خود لذت ببرید.

زمان و نحوه ی شستشوی ابروهای کاشته شده

درجه حرارت آب هنگام شستن ابروها پس از کاشت ابرو

در هنگام شستشوی ابرو درجه حرارت آب بسیار مهم است. آب سرد باعث می شود زخم ها زودتر خوب شود و بهبودی زودتر حاصل شود. از طرفی آن گرم و داغ نیز باعث می شود زخم ها کنده شود و به طور کامل تمیز شوند. به همین دلیل استفاده از آب ولرم بسیار مناسب است. همچنین بهتر است حدود 2 هفته اول به سونا، استخر و جکوزی نروید زیرا به فولیکول‌ها آسیب وارد می شود.

شامپوی مناسب شستن ابروها پس از کاشت ابرو

زمان و نحوه ی شستشوی ابروهای کاشته شده بسیار مهم است. همچنین انتخاب ماده شستشوی برای شستن ابرو بسیار مهم است. در کل باید از ماده ای استفاده کنید که PH مناسبی داشته باشد. البته بهتر است در این رابطه از پزشک متخصص خود مشورت بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *