2024/04/20
دستگاه های لیزر موی زائد

انواع دستگاه های لیزر موی زائد

اگر شما هم قصد دارید که موهای زائد خود را به طور دائم از بین ببرید، باید به سراغ لیزر موها بروید؛ در حال حاضر دستگاه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. این انتخاب درست دستگاه لیزر است که باعث می شود موهای شما به صورت دائم از بین برود. برای اینکه با دستگاه های لیزر موی زائد آشنا شوید و بدانید که کدام دستگاه مناسب پوست شما است، تا انتهای این مقالا با ما همراه باشید.

انواع دستگاه های لیزر موی زائد کدام است؟

انواع دستگاه های مدرن و مورد استفاده در کلنیک های زیبایی به شرح زیر می باشند:

  • دستگاه لیزر الکساندرایت
  • دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum
  • دستگاه لیزر دایود

توجه داشته باشید که دقیقا نمی توان گفت که کدام دستگاه لیزر بهتر است، چون هر دستگاه معایب و مزایای خاص خودش را به همراه دارد. برای انجام لیزر موی زاید و یا مشاوره در این خصوص می توانید لیست لیزر موی زائد شیراز را مشاهده فرمایید.

دستگاه های لیزر موی زائد

 

مقایسه دستگاه های لیزر موی زائد

در این قسمت از مقاله به بررسی و مقایسه انواع دستگاه های لیزر خواهیم پرداخت:

دستگاه لیزر الکساندرایت

طول موج دستگاه الکساندرایت حدود 750 نانومتر است و روی اپیدرم پوست تاثیر خواهد گذاشت و مناسب برای حذف موی زائد می باشد؛ البته در مواردی نادر از این دستگاه برای حذف تتو نیز استفاده می شود. قدرت این دستگاه بسیار بالا است البته در صورتی که فرد آموزش دیده بتواند به درستی از این دستگاه استفاده کند. این دستگاه دارای سیستم خنک کننده است و به همین دلیل فرد متقاضی درد کم تری را احساس خواهد کرد. اگر موهای شما نازک باید 6 تا 8 جلسه زمان خواهد برد و اگر موهای شما مشکی رنگ و ضخیم باشد، 8 جلسه تا 12 جلسه زمان نیاز خواهید داشت. اگر می خواهید حجم زیادی از موها را در کم ترین زمان از بین ببرید و دارای پوستی سفید و گندمی هستید می توانید از این لیزر استفاده کنید.

دستگاه لیزر دایود

طول موج بالای این دستگاه یکی از موارد مهم و قابل توجه می باشد. نور و طول موج این دستگاه قدرت نفوذ در قسمت درم را خواهد داشت و تاثیر زیادی بر روی فولیکول مو خواهد گذشت. خنک کننده این دستگاه بسیار قوی است و یکی از ویژگی های مهم آن شناخته می شود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به هندپیس های قوی آن اشاره کرد که توانایی  3000000 را دارد. این دستگاه به راحتی قابل حمل است و در برابر ضربه مقاوم می باشد.

مزایای دستگاه دایود

از مزایای مهم این دستگاه می توان به سرعت عمل بالا، دستگاه خنک کننده قدرتمند و طول عمر بالا دستگاه اشاره کرد.

دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum

دستگاه لیزر سه طول موج دایود ICE Platina Plus یکی از پرطرفدارترین دستگاه های لیزر به شمار می رود که برای حذف موهای زائد عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. از ویژگی های این دستگاه می توان به طول درمان کوتاه، سیستم خنک کننده نیمه هادی و اثر بخشی بالا اشاره کرد. این دستگاه دارای سه طول موج متفاوت است که برای انواع تایپ پوستی کاربردی است. این دستگاه برای پوست های تیره و روشن عملکردی قابل قبول داشته است و همچنین افرادی که می خواهند موهای زائد نازک را از بین ببرند می توانند از این دسگاه استفاده کنند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *