2024/04/26
احیا مو آسیب دیده

احیا مو آسیب دیده چیست ؟ انواع روش های احیا مو

اگر موهایتان دچار آسیب شده و از وزی و یا موخوره رنج می برید باید به شما بگویم که اخیرا روش های نوینی برای احیا مو آسیب دیده ابداع شده است که بسیار تاثیر گذار است و افراد می توانند به جای هزینه برای خرید شامپوهای مختلف و ماسک مو یک بار از این روش ها استفاده کنند و از نتایج جالب و موثر آن شگفت زده شوید.

انواع روش های احیای مو کدام هستند؟

  1. استفاده از ماسک مو
  2. کراتیه مو
  3. بوتاکس مو
  4. ویتامینه مو

احیا مو آسیب دیده

استفاده از انواع ماسک مو برای تقویت

استفاده از ماسک مو یکی از روش های موثر و تاثیرگذار است که برای اثر بخشی بهتر می توانید به عنوان مثال 2بار در هفته از آن استفاده کنید. برای ساخت ماسک می توانید از روش های شیمیایی و یا خانگی استفاده کنید. اگر می خواهید از ماسک های آماده و شیمایی اسنفاده کنید، حتما برندهای معتبر را زیر نظر داشته باشد. برای تهیه ماسک های خانگی می توانید از مواد گیاهیی مثل حنا، کنار و … استفاده کنید. این مواد از قدیم مورد استفاده قرار گرفته اند و نتایج آن ثابت شده می باشد.

کراتیه مو چیست؟

کراتیه مو روشی جدید می باشد که علاوه بر احیا موهای شما تا حد زیادی صاف می شوند. این صافی مو به طور دائم می باشد و البته نیاز به مراقبت های ضروری نیز دارد. به عنوان مثال باید حتما از شامپو و ماسک موهای مختلف استفاده کنید تا دوام کراتیه بر روی موهای شما باقی بماند. اگر از شامپو و ماسک موهای بودن سولفات استفاده کنید، می توانید دوام کراتین را به بیش از 8 ماه برسانید. مواد مورد استفاده در کراتین مو شامل پروتئین ضروری مو و سایر روش های ترمیمی مو می باشد. عدم وجود کراتین در موها می تواند باعث عدم درخشش مو شود و در نتیجه وز بودن و عدم حالت پذیری را نصیب موهایتان کند. شما می توانید برای انجام کراتین به مراکز و آرایشگاه های کراتین مو شیراز مراجعه کنید.

احیا مو آسیب دیده

بوتاکس مو چیست؟

اصلی ترین نیاز برای اینکه به سراغ ویتامیه مو بروید، وز بودن و مو خوره است. زمانی که اسم بوتاکس را می شود اولین گزینه ای که به ذهن شما می آید، برای حذف چین و چروک می باشد. از آنجایی که موها نیز بعد از مدتی نیاز به درمان و مراقبت دارند، می توانید از بوتاکس مو استفاده کنید. البته اینکه دقیقا چه روشی برای احیا موهای شما ضروری است وظیفه آرایشگر است. او باید بتواند موهای شما را بررسی کند و بگوید دقیقا کدام روش احیا موی آسیب دیده برای شما بهتر است. بوتاکس مو را می توانید در مراکز بوتاکس مو شیراز انجام دهید.

ویتامینه مو چیست؟

این روش احیا مو آسیب دیده مناسب برای افرادی است که میخواهند موهیشان آبرسانی شود. به دلیل وجود چربی در مواد ویتامینه مو، چربی لازم برای موهای شما که از دست رفته است ترمیم و جایگزین می شود. دقت داشته باشید که شامپو به تنهایی نمی توانید باعث آبرسانی و تقویت مو بشود. موهای شما باید به طور معمول هر دو الی 3 هفته ویتامینه شود.  برای انجام ویتامینه مو حتما باید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا ویتامینه مو به بهترین شکل ممکن انجام شود. ویتامینه مو در شیراز با بهترین مواد انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *