2024/04/20
کاشت مو به روش سیفر (safer) در شیراز

کاشت مو به روش سیفر (safer) در شیراز

کاشت مو به روش سیفر در شیراز

کاشت مو به روش سیفر (safer) در شیراز یکی از جدیدترین روش های کاشت مو می باشد. موی انسان در واقع یکی از دارایی های طبیعی و گران بهای اوست. همگان موی خود را دوست داشته و به هیچ عنوان مایل به از دست دادن آن نیستند. موی انسان موهبتی خدا دادی بوده و برای همه، ارزش بسیار بالایی دارد. انسان ها تا هنگامی که جوان هستند اصلا به این فکر نیستند که ممکن است روزی موهای خود را از دست بدهند. البته روند از دست دادن مو به تدریج صورت می پذیرد و هنگامی فرد متوجه کم شدن موهای خود شده که دیگر کار از کار گذشته است. در آن هنگام است که شخص دچار استرس شده و دست به هر کاری میزند تا جبران موهای از دست رفته شود.

در چنین حالتی اغلب افراد به فکر کاشت و پیوند مو می افتند. کاشت مو به راه و روشی که قبلا وجود داشت انجام می گیرد اما جدیدا کاشت مو به روشی انجام می گیرد که حالت تهاجمی بسیار کمتری نسبت به روش های قبلی داشته و خطرات بسیار کمتری دارد. این روش کاشت مو سیفر نام دارد و مزیت آن این است که کمترین آسیب را به فولیکول های مو وارد کرده و البته این روش نیز به تراکم موهای فرد بستگی دارد. کاشت مو به روش سیفر (safer) در شیراز با سرعت بالا بیش از 1200تار مو در دوساعت به موی سر فرد پیوند زده شده و به فولیکول های مو هیچ آسیبی نمی رساند. البته باید گفت که در این روش بیمار درد کمتری احساس خواهد کرد.

کاشت مو به روش سیفر (safer) در شیراز

مزایای کاشت مو به روش سیفر (safer)

کاشت مو به روش سیفر، مزیت های فراوانی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

کاشت مودر این روش به بیهوشی احتیاج ندارد و با بی حسی موضعی انجام می شود و بیمار احساس بهتری خواهد داشت به جای شکاف های بزرگ در پوست سر، از برش های کوچکی استفاده می گردد و خطرات کمتری دارد. این روش عفونتی به دنبال نخواهد داشت. این روش را می توان به طور قابل توجهی غیر قابل تهاجمی تر از سایر روش ها دانست. پزشک در این روش، خواهد توانست بهترین فولیکول ها را از موی سر خارج نماید. در این روش، تراکم بالایی از مو بروی سر فرد ایجاد می گردد.

معایب کاشت مو به روش سیفر

روش سیفر همچون هر عمل دیگری ممکن است عوارض و معایبی داشته باشد که در اینجا به شرح آن خواهیم پرداخت:

  • ممکن است بیمار برای 3 تا 4ماه موهای طبیعی خود را از دست بدهد که البته قابل برگشت است.
  • ممکن است عفونت های موضعی و کوچکی در ناحیه ی پیوند زده به وجود آید که نگرانی چندانی ندارد و با استفاده ی اندکی از آنتی بیوتیک ها حل می گردد.
  • ممکن است بیمار تا چند هفته در سر خود احساس بی حسی نماید که امری طبیعی می باشد.
  • ممکن است رشد مو به صورت کند و نامنظم انجام پذیرد و همین طور تغییر رنگ مو به وجود آید که قابل حل است.

هزینه پیوند مو به روش سیفر

قیمت ها در این روش بستگی دارد به محلی از پوست سر که قرار است پیوند مو در آنجا انجام شود و همچنین به تراکم کم و یا زیاد پیوند مو بستگی دارد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *