2024/04/28

کاشت مو با بانک موی ضعیف امکان پذیر است؟

کاشت مو با بانک موی ضعیف یکی از دغدغه های افرادی است که علاقه مند به کاشت مو هستند. برای پیوند مو، حتما نیاز به بانک مو می باشد حال سوالی که پیش می آید این است که افرادی که بانک موی ضعیفی دارند و یا اصلا بانک مو ندارند، برای کاست مو چه راه حلی وجود دارد؟

چرا کیفیت بانک مو در کاشت مو مهم است؟

میزان تراکم و کیفیت محل برداشت مو برای عمل کاشت مو بسیار مهم است. اگر بانک مو ضعیف باشد، پس از گذشت چند وقت موهای پیوند داده شده دچار ریزش می شوند. از طرفی اگر بانک مو پرتراکم نباشد، موهای کاشته شده بسیار کم حجم می شوند و در نهایت باعث رضایت بیمار نخواهد شد. برای انتخاب بانک باید بسیار دقت شود؛ زیرا ممکن است با توجه به هزینه که انجام می دهد از نتیجه کار لذت نبرید.

چرا کیفیت بانک مو در کاشت مو مهم است؟

بانک موی ضعیف در عمل کاشت مو

اگر فرد تقاضا کننده دچار طاسی باشد و یا بانک موی بسیار ضعیفی داشته باشد، پزشک از موهای ناحیه شقیقه استفاده کند. اگر این ناحیه نیز بانک موی ضعیفی داشته باشد، باید از روش های ترکیب روش FUT و FIT، کاشت مو به روش BHT، کاشت مو به روش HRP برای کاشت مو استفاده شود. در بهترین کلینیک کاشت مو شیراز از بهترین روش ها استفاده کنید.

موی کدام قسمت بدن به سر پیوند زده می شود؟

موهای بدن و سر تفاوت های بسیار زیادی به هم دارند. به عنوان مثال تفاوت در سرعت رشد موهای، رنگ، حالت موها و تراکم موها می باشد. بر خلاف موهای بدن، موی ریش و سیبیل بسیار مشابه موهای سر است. سرعت رشد مو در زیبایی بسیار تاثیرگذار است. اگر بانک موی ضعیفی دارید و می خواهید از بانک موی سینه ها استفاده کنید، بهتر است از روش کاشت موی BHT استفاده کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *