2024/04/25
بانک مو چیست؟ معرفی انواع بانک مو

بانک مو چیست؟ معرفی انواع بانک مو

بانک مو چیست؟ بانک مو در چه مرحله از کاشت دخیل است؟ بانک مو دقیقا به کدام نواحی گفته می شود؟ ایا بانک مو دوباره رشد میکند؟ آیا بانک مو ترمیم میشود؟ در این مقاله به بررسی دقیق این موضوع خواهیم پرداخت. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشد.

بانک مو کجاست ؟

بانک مو به قسمتی گفته می شود که گرافت ها برای کاشت مو از آن ناحیه برداشته می شود. معمولا موهای پشت های سر مقاوم تر هستند و تا سنین پیری نیز نمیریزد. این موها معمولا در شرایط سخت و هورمونی نیز مقاوم اند و برای کاشت بهتر هستند. قطعا هر چه بانک موی قوی تر و متراکم تری داشته باشید، عمل کاشت مو بهتر انجام میپذیرد. برای کاشت مو می توانید به مراکز و کلینیک های کاشت مو در شیراز مراجعه کنید.

بانک مو چیست؟ معرفی انواع بانک مو

بانک مو ضعیف

در صورتی که فرد به طور کامل طاس باشد و یا بانک موی متراکمی نداشته باشد پزشک از موهای دیگر نواحی بدن استفاده می کند؛ زیرا بانک موی ضعیف به هیچ وجه برای کاشت مو استفاده نمیشود. به این منظور باید ضخامت و سلامت موها به طور کامل بررسی شود.

ایا بانک مو دوباره رشد میکند ؟

در ادامه سوال بانک مو چیست؟ باید بگوییم که بسیاری افرادی که متقاضی کاشت مو هستند نگران این مسئله می باشد بعد از کاشت مو پشت سر آنها خالی و نازیبا می شود و آیا گرافت هایی که برداشته می شود دوباره ترمیم می شود یا خیر؟ با برداشت پیاز مو دیگر مویی در آن ناحیه رشد نمیکند؛ اما چون تراکم مو به شدت بالاست این موضوع آنقدر به چشم نمی آید. البته تبحر پزشک نیز بسیار مهم است.

آیا بانک مو ترمیم میشود ؟

بعد از این که کاشت مو انجام می شود تا چند روز ناحیه بانک مو زخم می شود که می توانید با کرم های ترمیم کننده روند بهبودی را تسریع ببخشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *