2024/04/13
کاشت مو به روش HRP

کاشت مو به روش HRP چگونه است و چه مزایایی دارد؟

کاشت مو به روش HRP  یکی از روش های ترمیم مو محسوب می شود. این روش غیر تهاجمی برای افرادی مناسب است که به داروهای بیهوشی و یا بی حسی حساسیت و آلرژی دارند. مسئله ای مهمی که برای افراد متقاضی وجود دارد، هزینه و نتیجه ترمیم و کاشت مو به روش HRP می باشد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

کاشت مو به روش HRP

ترمیم مو به روش hrp چگونه است؟

همان طور که گفته شد این روش نیز مشابه روش کاشت مو به روش Hrt یک عمل غیر تهاجمی محسوب می شود. در این روش ابتدا یک پروتز مخصوص سر متقاضی ساخته می شود. در این خصوص می توانید به مراکز پروتز مو در شیراز مراجعه فرمایید و بهترین کیفیت پروتز را سفارش دهید. البته برای ترمیم مو به روش HRP تمامی مراکز کاشت مو تجهیزات مهم و کاربردی را دارند. نکته مهم و قابل ذکر این است که در این روش ترمیم مو نیازی به داشتن بانک مو نمی باشد که یکی مزیت مهم تلقی می شود.

مرحله فیکس

بعد از تهیه پروتز مو، فرد متخصص و یا پزشک تارهای طبیعی مو را روی پروتز با چسب های مخصوص می چسباند و در واقع فیکس می شود. توجه داشته باشید تمامی چسب ها و مواد مورد استفاده ضد حساسیت هستند اما باز هم ممکن است فردی به یکی از این موارد حساسیت نشان دهد.

مرحله هیرکات

مرحله آخر به مرحله هیرکات معروف است. در این مرحله فرد متقاضی می تواند به هر اندازه که بخواهد موهای خودش را کوتاه کند و یا به آرایشگاه برود و هر مدلی که مایل باشد موها را کوتاه کند. در این مرحله به این نکته توجه داشته باشید که مو ها قابلیت رشد مجدد ندارند.

مزایای کاشت مو به رو HRP

مزایای مهم این روش به شرح زیر می باشد:

  • این روش بدون انجام عمل جراحی انجام می شود.
  • در روش HRP هیچ گونه جای زخم و اسکاری باقی نمی ماند.
  • دوره ای به اسم دوره نقاهت وجود ندارد.
  • تار موهای استفاده شده کاملا طبیعی هستند.
  • دوام ترمیم مو به این روش حدود 2 تا 5 سال می باشد.
  • انتخاب زنگ و جنس مو به سلیفه خودتان خواهد بود.

عوارض کاشت مو به روش hrp

این روش عوارض خاصی به دنبال نخواهد داشت و فرد می تواند بعد از انجام ترمیم مو به کارهای روزانه خود بپردازد. به عنوان معایب و یا عوارض این روش کاشت مو می توان به احتمال ایجاد حساسیت به مواد و یا چسب استفاده شده اشاره کرد. برای مشاهده بهترین مراکز کاشت مو در شیراز می توانید روی لینک کلیک کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *