2024/04/18
هزینه کاشت مو در سال 1401 چقدر است ؟

هزینه کاشت مو در سال 1402 چقدر است ؟

کاشت مو یکی از پرطرفدارترین کارهایی است که مردم و بخصوص آقایان انجام می دهند و به این روش موهای از دست رفته خود را تاحدودی باز می یابند. در این مورد و در مقاله پیش رو با ما همراه باشید تا هزینه کاشت مو در سال 1402 را مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت کاشت مو در شیراز 1402

قیمت کاشت مو در افراد با یکدیگر کاملا متفاوت بوده و بسته به تعداد و مقدار موهایی که ریخته شده و همچنین جنس موهای شخص که بانک مو را تامین می کند بستگی دارد. باید پزشک، شخص را مشاهده و مورد بررسی قرار دهد تا قیمت نهایی را به شخص بگوید.

ردیف روش کاشت مو تعداد گراف هزینه
1 FIT 3000 10 میلیون تومان
2 FUT 3000 12 میلیون تومان
3 SUT 3000 13 میلیون تومان
4 میکروگرافت 3000 15 تا 18 میلیون تومان

هزینه کاشت هر گرافت مو در سال 1402 حدود 4000 تا 5500 تومان می باشد.

کاشت مو اقساطی در شیراز

کاشت مو اقساطی در شیراز یکی از خدماتی است که توسط برخی از کلینیک‌های کاشت مو در این شهر ارائه می‌شود. این خدمات به افراد این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی جراحی به صورت یکجا، اقدام به کاشت مو کنند. هزینه‌ی کاشت مو در شیراز بسته به عوامل مختلفی مانند روش کاشت مو، میزان طاسی، تراکم موی سر، و … متفاوت است.

شرایط کاشت مو اقساطی در شیراز معمولاً به این صورت است که فرد متقاضی باید مبلغی را به عنوان پیش‌ پرداخت پرداخت کند و سپس مابقی هزینه را در اقساط منظم پرداخت کند. مدت زمان اقساط معمولاً بین 6 تا 12 ماه است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کاشت مو قسطی در شیراز، می‌توانید با کلینیک‌های کاشت مو در این شهر تماس بگیرید. کاشت مو اقساطی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای افرادی باشد که توان پرداخت هزینه‌ی جراحی را به صورت یکجا ندارند. با این حال، قبل از اقدام به این کار، حتماً تمام جوانب را در نظر بگیرید و با پزشک متخصص مشورت کنید.

عوامل تعیین کننده هزینه کاشت مو

این عوامل عبارتند از اینکه موی بیمار تا چه حد ریخته و چه نوع عملی برای وی مناسب تر است. همچنین معروف بودن پزشک و شهرت کلینیک نیز در این مورد دخیل می باشد. همچنین شما می توانید برای اطلاع دقیق تر از هزینه ها به بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز مراجعه کنید.

هزینه کاشت مو در سال 1401

منطقه جغرافیایی

واضح اسنت که عمل پیوند مو در تهران بیشتر از شهرهای دیگر کشور است همچنین در هر شهری اینکه مکان کلینیک در بالا یا پایین شهر باشد بر قیمت کاشت مو تاثیر می گذارد.

کلینیک انتخابی کاشت مو در شیراز

باید تحقیق کنید تا کلینیک کاشت مو از شهرت خوبی برخوردار باشد . در اینترنت می توانید با یافتن آدرس و شماره تلفن کلینیک ها و مطب ها و مشاهده ی بازخوردها و نظرات در مورد مکان مزبور اطلاعات زیادی کسب نمایید.

میزان طاسی و گرافت های کاشته شده

گرافت ها توسط شیارهایی از بانک موی فرد خارج شده و در محل طاسی قرار می گیرند. البته این برش ها کوچک بوده و خطری برای بیمار ندارند.

روش کاشت مو و تاثیر آن در هزینه

کاشت مو روش های متعددی دارد که به آن اشاره می کنیم:

  • کاشت مو به روش اف یو تی
  • کاشت مو به روش اف آی تی
  • کاشت مو به روش اس یو تی
  • کاشت مو به روش میکرو گرافت
  • کاشت مو به روش میکرو اف آی تی
هزینه کاشت مو به روش SUT

از آنجایی که در این روش، فولیکول ها با استفاده از دستگاه های مدرن و اتوماتیک برداشته می شوند طبعا قیمت بالاتری نسبت به دیگر روش ها داشته و البته اطمینان بخش تر می باشد.

هزینه کاشت مو در ترکیه و سایر کشورهای اروپایی در سال 1402

طبیعتا این هزینه در ترکیه و اروپا بیشتر از ایران است و حتی عده ای از ایرانی های مقیم خارج از کشور برای انجام پیوند مو به ایران می آیند. البته این امر بر می گردد به نوسانات قیمت دلار که در کشورهای دیگر قیمت ها را بالا می برد.

ارزان ترین روش کاشت مو

هر کدام از روش های کاشت مو قیمت مخصوص به خود را دارند و خدمات متفاوتی را به مشتری خود ارائه می دهند. بنابر این نمی توان به طور قطع پاسخ داد که کدام یک از روش ها کم قیمت تر است. برای دریافت پاسخ این سوال، پزشک، شما را راهنمایی خواهد کرد.

جمع بندی

موهای خود را به کمک تغذیه، ورزش، خواب مناسب، شست و شوی مورد نیاز و روش های دیگر نگاه دارید تا مجبور نباشید حتی الامکان به کاشت مو روی بیاورید.

سوالات پر تکرار

باید هزینه کاشت مو را به صورت یکجا پرداخت کرد؟

بله در بیشتر موارد هزینه کاشت مو را یکجا می گیرند؛ اما گاهی در برخی کلینیک ها به خاطر مراعات حال بیمار روش قسطی هم وجود دارد.

هزینه ترمیم موها با استفاده از دارو کمتر است؛ بهتر نیست که از این روش استفاده کنیم؟

در این مورد باید گفت که داروها در دراز مدت جواب می دهند اما کاشت مو در یک جلسه موهایتان را به شما بر می گرداند.

آیا هزینه کاشت مو برای خانم‌ها از آقایان کمتر است؟

خیر هزینه کاشت مو بستگی به موهای ریخته شده دارد و تفاوت قیمتی بین آقایان یا خانم ها وجود ندارد.

اگر فردی نیاز به کاشت مجدد موها پیدا کند؛ آیا باید هزینه مشابهی را بپردازد؟

این کار در صورتی انجام می پذیرد که موهای سابق شخص بر اثر بی احتیاطی خود او از دست رفته باشد که در این صورت لازم است مجددا هزینه را پرداخت کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *